BITTERFITTAN

Tjatjaa. Blir inga bilder på shoppingen. Kameran dog. och min laddare är någon helt annanstans!
Men en väska hann jag fota. Ni får väl se resten imorgon. Ett par skor en kjol en blus och strumbyxor hann jag iaf med att shoppa också. =)
Nu har jag tvättstugan. PÅ EN LÖRDAGKVÄLL INTE OK JAG VET. Men vad ska man göra då när killen fårr för sig att vara nån helt annanstans än med mig här hemma som är så sysslolös att ja skulle kunna plocka nålar i en höstack om det gjorde någon nytta.


Kommentarer
Postat av: Gautelinda

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-04-04 @ 12:27:04
URL: http://gautelinda.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0