Jump aournd!

Snodde listan av blond_tjej_88_söt

1. Tre ord varför du sist spydde? - fir ma fest..det va väl tre?
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - åkte mot ett viktigt möte
3. Vad gjorde du för 30min sen? - Skrev en efterlysning, NÅN SOM SETT ARMANI?
4. Vad hände dig 1995? - jag fick min andra lillasyster pluttilitt
5. Vem fick dig att skratta senast? - jag själv
6. Vilken färg är din borste? - orange med buldkanter
7. Vad köpte du sist? - en bild till min pojkvän
8. Vilken färg har du på din tröja? - vit med guldkante
9. Var förvarar du dina pengar? - på 60 olika bankkonton, det ena överbelastar det andra
10. Hur var vädret igår? - kollade inte ut
11. Vad ser du fram emot? - Sicilien
12. Snarkar du? - absolut inte
14. Vilken skostorlek har du? - 36
15. Vill du klippa dig? - nej bara tånaglarna
16. Är du över 25? - kanske eller kanske inte
17. Pratar du mycket? - Finns ingen hejd
18. Kollar du på O.C? - näää oc vadå?
20. Känner du ngn som heter Steve? Anna vad är det här fär jävla lista nej?

aaa men då vet ni da


Kommentarer
Postat av: kiiim

hahahhahhhahah känner du nån som heter steve

2010-06-28 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0