en lyckad kväll by rosinis.blogg.se

B TO THE A TO THE K TO THE I TO THE S!

Det blev än väldigt lyckad och alkhol fylld kväll igår! Jag som ville kolla fotboll men det blev ju
nerröstat direkt! Matilda är så jävla itresserad så att hon frågade när Sverige spela? Nästan pinsamt att vi e kompisar.

Vi drog iaf till det där partytältet vid slottet som ingen vet vad det heter! Där var vi och dansade av oss all night long. Och det ska vi göra ikväll igen fast den här gången på F12.
Men först lite tantohäng med Lisa!

Hade inte träffat dessa innestads tjejer på ett tag så det är väl klart att jag blev glad att se dom!

Sen bjöds det på et dagens och jag fällde tårar.

Sen kollade jag på lite fotboll och trodde att ingen skulle hitta mig..



Matilda vill ha nåt att äta till vinet så hon körde på lite kängrupung!

LSISA SKICKA ALLA BILDER FRÅN IGÅR TILL MIN MAIL! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Baranathalie

villken fin tröja du hade :)

2010-06-16 @ 12:45:12
URL: http://baranathaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0