Utan snus i två dagar....

Sitter och snorar och hostar som ett sjukt barn. Ja för det är det jag är. Ligger 35 ihopknöglade pappers tussar nedanför mig som jag använt alla håll och kanter för att snyta mig i. Men det är väl smällar man får ta när man badar i iskallt vatten trots att halsen inte känns 100. Åååh och ja har lock för öronen också HÖR LIXOM INTE VAD JA SKRIVER. Och har inte tid att gå till doktorn heller för att han ska säga till mig att det INTE är caner..

jaja bilder ifrån fjäderholmarna igår...







Tar min jet till spanien med brudarna snart......

Kommentarer
Postat av: Emilia

vilka härliga bilder! Krya på dig!

2010-07-13 @ 11:07:19
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: kim

snyggt med ihoptrycka bilder man kan ju inte se hallååååå

2010-07-13 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0