Spanien 2010

Jaha då har man varit där också. Flyget vart lite sent så kunde inte blogga på hela dagen som ni kanske märkte och höll på att dö av.
Ja jag kände att jag ville göra nåt nytt så ja åkte till spanien över dagen med en kompis. Armanj aka big boss arrelito jr.
Vi tog mitt privat plan dit raka vägen utan mellanlandning och transfer.
Sen åkte ja raka vägen hem till pappa som bjöd på pizza made in italy..och seeeen var jag ute en sväng, men det kommer vi till tidigare. Alltså imorgon bitti!


en läsare ville ta kort med mig för det var hans födelsedag. Ja men klart man ställer upp














Härligt visst...kul att man har spanska läsare också!
nåja vart e armani nu då han måste ju rastas...

Kommentarer
Postat av: Hugo B

Ross, ditt nästa privat flyg till spanien lyfter kl 09:55 söndag 18/jul-2010

2010-07-12 @ 00:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0