sicko!

Hej! Jag är sjuk. Så jag ska spendera dagen i soffan med hur jag mötte er mamma och tio liter te. För att bli frisk alltså. om ni inte fattar. Så förbanat synd om mig. Ska sola lite på ballen också. Man behöver ju inte bleka ner sig för att man är sjuk lixom..
Men lite bilder från igår då. Blev en rätt tidig kväll men hur rolig som helst!


kvällen outfit. En närbild på mina skor? okej då
´shorts: egen design
topp: boob


Jag och ladrona

dombästaivärlden.blogg.se






Och hoppbilden som man tar när man promenerar hem.
 Ja ni roligare än såhär blir det nog inte idag..kanske bloggar när ja ligger dränkt i mina snorpapper senare! CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer
Postat av: big d

va fin du va i håret rosini

2010-07-21 @ 16:50:59
Postat av: LISOU

Fin outfit, :)

2010-07-22 @ 20:45:39
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh du har ju din BOOBtop på dig :)

2010-07-23 @ 01:00:09
URL: http://www.boobdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0