ser dig på blåa i april

Ibland önskar jag att jag hade ett 9-17 jobb så dagarna kunde gå lite fortfare. Eller iaf så det känndes som att man gjorde någon nytta. Men nu sitter man här Storbloggare som man är och har inte ens borstat tänderna kl 14.15. Tragiskt. Blev lixom skit lycklig nu när jag såg att vänner börjar om 15 minuter. Jag har ju alla vänner säsonger de ju bara att sätta på en och kolla. Snacka om att ha mk tid.

Ikväll ska jag iaf se beck - levande bergavd. Mamma jag är rädd.

Såhär set det ut när jag sitter och bloggar..Jobbbar alltså bloggar och sånt på ena datorn och så har jag facebook och annat kul i den andra.




Kommentarer
Postat av: natalia

levande begravd e skiiiiiiiiitbra :)

2010-07-30 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0