långholmen det blev

Eftersom vi var osäkra eller ja mina nära och kära var osäkra på vädret. Men man har ju alltid rätt..vi va på långholmen (första gången för mig denna sommar) och badade i det faktsikt varma vattnet. Nu är jag bara hemma för att vända ska försöka mig på det här med att grilla nu haha ja live bloggar därifrån , vi får se hur det går..


Erica och armani hade inte träffats sen turkiet så dom fann varann direkt dom.


pose for the camera click CLICK !




fick en fläta av snälla kim


you wanna bee on TOP!?


Kommentarer
Postat av: vivi

akta dig blackfoot!

gammelgäddan bor där han biter dig i tån!

2010-07-14 @ 18:33:53
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0