Biomys V.29

Nu har ja kommit hem från en mycket märklig film.
Det hela börjar med att vi hittar världens sötaste godiskoppar som man ska ha sitt lösgodis i. Och nej nej historien slutar inte lyckligt. För väl inne i bio salongen så välter en kille omkull denna fantastiskagodisskål.
Iaf. Filmen var en riktigt tänkar film. Och vad gillar vi om att använda hjärnan? nej nej det är till för kirurger och sånt. Så ja satt mest och kolla och vänte mig till matilda var 5 minut för att fråga vad som hände och varför och hur!? Jag tror hon tycker jag är ett mycket trevligt biosällskap! Jag sa ju att vi skulle se det regnar köttbullar (en film i min förståelseklass) men nej nej Inception ska det vara.




den fina godisskålen


RIP!

Kommentarer
Postat av: Virginia

Tack för film tipset :) ha det bra!

2010-07-24 @ 09:19:51
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0