Avokado!

TJA!

Jag glassar som vanligt..lagar mat nu...Jag kom på en grej idag när jag skulle köpa avokado.
Man står ju där ett bra tag innan man hittar som där riktigt fina avokadosarna. Ja kan stå där i timmar. Fatta vilket slöseri på livet, leta avokado! Och man hittar ju alltid några bra tillslut. Undra om det bara är jag som får fina avokadosar?! Äter ni vanliga människor också avokados och hur länge letar ni =S

bilder från idag...


Hmmm elisa ska vi doppa oss eller?


Okej vi kör hjäääälp







Kommentarer
Postat av: if u seek Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Mysigt det ser ut =)

2010-07-05 @ 19:43:03
URL: http://nattstad.se/liinababy
Postat av: hejironi

Sen när man kommer hem med de där jävla avokadosarna är de ändå bruna inuti. Eller plockar jag fel avokadosar? Och OM jag plockar fel, är det för att jag är svenne?

2010-07-07 @ 00:18:09
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0