lär dig stava rosanna

NOTERAT! ska gå på en lära mig stava kurs...
Ååååh ja som hade tagit värsta fina idol bilderna till er på mig idag, men otekniska lilla jag kan inte få upp dom här.
Ikväll blir de film, ska ej ut förens löning. Ge mig lite bra filmtips då. Jag kan ge er några ok here we go: Con Air I am sam The hurrican Man on fire Jhon Q Inglouris basterds The green mile Butterfly effect Blood Diamond Blood in blood out Live är underbart och där tog de stop. Det är inte många som vet det men jag är en riktig "film master" eller hur kim ;)
Ni får en förra månadens outfit nu ja bjuder på den varsegod helt gratis puss hej

stickad kofta a la mama!


Kommentarer
Postat av: big daddy

LÄR DIG GÖRA PUNKTER!!!!

2010-02-13 @ 20:30:13
Postat av: regine pilange

ja skiter i punker stor bokstav komma tecken och allt som har med grammatik att göraaaaaaa!!!

2010-02-13 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0