wrong side

Hej!
Jag äter frukost. Hummer med färskpotatis och kaviar. allt som är lyxigt typ vad finns mer??
Har vaknat på fel sida idag. Är trött på att dra upp persiennerna och se ett vinterland utanför. Och så vet man att jag måste se det här ett jävla bra tag till..


Yo jag e lack vafan

Men en kamera gör mig ju alltid på bra humör så ni  får se min dagens ala profile. raggsockorna ja dom är på as usual.


fuckface


eeeh kanske borde borsta mitt går. Eller klippa av det helt..Orkar inte med det ja når inte ner snart..ååååååååååååååååååååååååååååååååååh ja helt fel sida har jag vaknat på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

WOOOW! Cool du är som vet att Daniel vinner ung och bortskämd! :O SHIT! Säkert inte andra som vet det! Så coolt!



Jävla idiotiskt att skriva dock.. Ärligt så finns de dom som inte läser de bloggar där de redan står.

Snällt att förstöra för andra.

2010-12-09 @ 10:58:10
Postat av: Ellen

raka av det, tror du skulle passa

2010-12-09 @ 11:16:17
URL: http://rett.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar till kajsa: jag älskar att förstöra =)

2010-12-09 @ 11:21:28
URL: http://rosinis.blogg.se/
Postat av: big d

sluta gör den där minen du ser efterbliben ut pusssssssssssssssss :D

2010-12-09 @ 15:25:44
Postat av: Mamma

Klipp dig INTE, ditt hår är såååååååååå fint!

2010-12-10 @ 10:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0