match.com?

dessa två mail fick jag på facebook på samma dag



Rickard Karlsson den 5 december kl. 12:26 Anmäl
Hej, jag ville bara säga att jävlar vad fin du var på din facebook profil! Grym klädstil och du utstrålar en minst lika grym attityd! Ha det bra!


Cristian Capadonda den 5 december kl. 04:24 Anmäl
hi rosanna
i have see your pic...and i think so you are very nice girl
my name is cristian and live in rome italy...
have you been here
i see so you live in stockholm ..how is the city?
a special kiss
cri
ps ma che sei italiana per caso?

Nu undrar jag. Är facebook nya match.com eller vad är det för fel på folk?
Det här är bilden iallafall och dom kan inte ens se mina andra bilder eftersom dom inte är vän me mig
.


Kommentarer
Postat av: Taraldkornelia

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-08-01 @ 13:06:08
URL: http://taraldkornelia.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0