WHYYY GOOOD WHYYY???

Min vän Matilda bestämmde sig för att skriva av sig i sin blogg. Då fick jag den ljusa briljanta idén av att göra samma sak.

Mycket snurrar i huvudet just nu. Jag lider ju lite smått av dödsångest. Ja alltså bara en gnutta. Vaknar kanske 3 ggr per natt och frågar MR A om han sover? Och får jag inget svar blir jag sur. Kan han inte bara svara Ja så jag fattar okej du sover jag ringer och väcker någon annan.
Missförstå mig inte jag har varit nära döden många gånger. VARFÖR får jag alla sjukdommar som ingen annan får?

En gång hade jag en hjärntumör i magen! Mamma fick bort den. Hon sa att den inte fanns genom att känna lite.
En gång hade jag galna kosjukan. Blev lungn efter en kopp te. För att inte tala om Svininfluensan? Nej ja fick den aldrig men var nära 3000 ggr.
Ska ja ta sprutan? VARFÖR ska jag ta sprutan? Behöver man ta sprutan? Dör jag om jag inte tar sprutan? Mr A sover du?
Sen slutar mitt hjärta slå ibland. Jag lovar när jag lägger handen på hjärtat och känner efter så slår det inte. När någon annan ska känna efter 4 minuter senare så slår det igen. Men jag kännde inget JAG LOVAR.

Sen ett annat problem! Varför köper jag alltid bara lakrits till min godispåse när jag VET att jag vill ha nåt annat än lakrits efter halva påsen. Varför ser jag inte väl inne i godisaffären att det där kommer jag bli sugen på sen. Varför ska ja komma på det nu när godisaffären är stängd.

Aja ska gå nu och kolla om MR A sover och be han känna efter om mitt hjärta slår..


yEEEEAH LIFE IS GOOOOD

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: hejironi

Du är en dåre och det är det bästa med dig!

2010-08-03 @ 07:14:27
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0