Sommaren i city del 1


Nu är det höst! Så sammanfattar min underbara sommar nu i tre olika delar.
Börjar det lite elegant sådär och åka till medelhavet med några tjejer. Turkiet 2010 vilken härlig vecka med bokläsande, sova på stranden 10 ggr om dagen och tidiga kvällar. Det behövdes.





Ja man fick sin bränna och kände sig snyggast i världen. Det ledde till en del vilda kvällar som slutade barfota efter att 17 centimeters klackarna tagit död på en.

 2 dagar av Strömperterren och annat









sista e fridays

Innan det blev badväder hemma i sverige fick man hänga i tanto under tiden. Det har jag gjort 1 2 3 4 5 6 ggr.






Juste sen var det VM också. Sugugaste Vm på 100 år men iaf det var en del av sommaren

Sen kom det. Första doppet i Sverige blev i sickla strand.




Hängde ganska duktigt på mosebacke också måste jag säga. Finaste utsikten och galnaste människorna. Sa jag att Joel Kinneman var med en gång också?








Hamida var också med på mosebacke




Sen var det midsommarafton. Å den midsommarn. alkohol intag i 10 timmar utan stop. Allt startade helt oskyldigt på restaurang med mamma och syster men slutade skyldigt på en terass i stan med massa blattar =S









Tänk att man kan ha så mycket kul på en månad. För att inte tala om Juli. Jo da det ska vi också tala om. Men inte idag.

Kommentarer
Postat av: Gorannicole

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-25 @ 12:47:04
URL: http://gorannicole.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0