rome och julia

Skönt att se att mina läsare ser att jag är tillbaka i bloggandet. Dog ju ut lite när jag var borta men nu värkar dom ha hittat hit igen. Åt nyss popcorn och kollade på lite How i met your mother. Saknade nästan den mest när jag var borta men nu har vi återförenats.
Barney varför finns du inte på riktigt? Imorgon ska jag hänga med Lisa och då ska vi äta pannkakor på min balkong. Hon vet bara inte om det ännu..
Nu får ni lite mer sicilien... på mig och mr A men pr a är utsuddad såklart. Bara ni som har mig på facebook kan se dom riktiga bilderna =)




ja du är så rolig älskling riktig komiker



Så jävla synd att ni inte får se hur het han är!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag vill också utomlands :(

2010-08-15 @ 23:24:51
URL: http://emloves.blogg.se/
Postat av: hejironi

är din kille från cuba?

2010-08-15 @ 23:47:43
URL: http://hejironi.blogg.se/
Postat av: just me

Han ser skitsnygg ut även utan ansikte.

2010-08-16 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0