Lärare



Förutom att blogga och lansera varumärken så är jag även lärare.
Ja menar ju blogglärare. Jag ger tips och idér om hur det ska bli stora och vad folk vill ha mer av. Tex att om du har har varit på mcdonalds med dina kompisar så skriver du inte Hej idag har jag varit på mcdonalds med mina kompisar. Nej nej utan du skriver: Idag kom limmon och hämtade mig och mina vänner. Gondolen var målet. Det spöregnade och blåse. Väl framme i slussen såg vi att röda mattan var utlagd. Det var ju ändå JAG som skulle komma. Kom senare på att ja inte kännde för någon snobbmat idag så vi svängde av vi mcdonalds istället.

Ungefär sådär. Här sitter jag med ollie. Hon kommer bli STOR en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0