Kvävs!

NU ha jag städat och slängt en hel svart sopsäck med kläder, skor och smycken! varför har man all dess skit! Jag tror jag kvävs i mina egna grejer snart. Det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att gå och köpa en rulle med svarta sopsäckar och slänga ännu mer. eller ska jag sälja skiten? Vem vil köpa halva rea pris?



Om 6dagar  åker jag till SICILIEN...då jävlar ska det ätas. Här har ni en typisk sicilians frukost!
Ja det är grädde i toppen och botten på GLASSEN och så en bulle som man doppar i! FANTASTISKT SKA TRYCKA TRE OM DAGEN! BYEBBYE BEACH 2010


Kommentarer
Postat av: sandra - Just Little Me

Fin blogg :) allt bra?

2010-08-01 @ 22:19:46
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0