Gröna lund!!!!

Tja!
 Pigg och Ofräsh tjej_87 har nyss kommit hem ifrån nöjesfältet gröna lund! Jag skakar i hela kroppen och har trott att jag ska dö 23 gånger idag. Men jag lever! har åkt diverse bergochdalbanor 2 ggr vardera. Nej inte insane man är ju inte insane moahahaha...gått i lustigahuset två gånger gått i skrattkammaren (ja man skrattar där), åkt blåa tåget, popexpressen 11 gånger, kärlekstunnelnm radiobilarna och ätit hamburgare. Nu ska ja diska och sen se på HOW I MET YOUR MOTHER SÄSONG 3 SOM DROPPADE I BREVLÅDAN IDAG!!!!!!!
Först en dusch tack! Mr a? ja han sover.


påväg dit, livrädd och fortfarande fräsh

Matilda. stencool.


jävla lantis vet inte vart man köper biljetter. ja men pröva köpa där så åker jag hem.


yey popexpressen min favorit!




Lustiga huset


matilda jag vill inte meeeer!




och så kom anna med sällskap MOOOT JETLINE! Ja den är livsfarlig!


undra om jag sitter där?

wildmouse next...

SKRATTKAMMAREN MED MATILDA MOHAHAHAHA





Im out...im back in abouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut  minets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0