Armani som ni aldrig sett han förr!

Tja alla töntar som läser min blogg!
Har kommit hem ifrån en varm dag i solen med Lisa , armani och dennis. Ni såg ju blogg inlägget via mobilen att vi åt glass då bland annat. NU luktar jag bränd hy och ser lite mer ut som en gambian än för några timmar sen.


Lisa och Armani. Visst hat han vuxit till sig också. Kissa på kommando kan han också! Lärde han idag.


 
Armani pillar mig i rumpan och jag ser ut som en i biggest loser när jag skrattar därav svart fläck i ansiktet.

Nu ska det fräshas till sig för att gå på en bjudning nånstans på östermalmstorg. Min chafför hittar nog! Byeeeeee


Kommentarer
Postat av: vivi

gött oskar. då vet jag att de kom rätt. :)

sluta hända i solen när jag jobbar hela dagarna..

imorgon kvar, sedan semester!

2010-08-05 @ 18:07:40
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0