hej och hå

Andaaaaas uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut........Helt död, har tränat idag. Och det är inte lätt när man kört sten hårt
fre-sön.
Igår firades andy. Det var stand up, bra musik, buffe och drinkar. Mycket trevligt. Nästa år när jag fyller år ska jag också ha komiker som driver om mig. Hur kul som helst älskar sånt! jag skratta högs av alla, såklart!!
Nu ska jag sitta i soffan tills ja deckar. Imorgon är det träning igen. Har nu 8 veckor på mig att komma i toppform! För v 22 drar vi!!!!!!


jag och födelsedagsbarnet


Iranier driver med iraner haaha


STANDUP!
komiker: gissa vart jag kommer ifrån?
publiken: fängelset!!!!!!!!!!!


get tipsy tjohoo

Håller hårt i min DKNY

kör baraaaaaaa wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0