Disturbia

Ja men hejsan nu har man lixom vaknat till livet!
Igår var jag och dentastick som sagt på bounce. Det var bättre än allt! Sen åkte vi in till sturecompagniet och festade natten lång. Roligaste som hänt sen jag föddes!
Träffa ju som sagt på EMD Danny och såg han sen idag strosa runt på söder i samma kläder som gårdagen. Då vet alla nu att han alltså fick en borta match eller så har han stylsist åk på semester.
Jag och Denice barkade iaf och det slutade med att jag sov i luma skedandes med erica. BARA HÄRLIGT!

Gårdagens outfit. man kan ju konstatera att MIN stylist inte är på semester..paljettshorts ginatricot och blus weekday!


Me and Dentastick innan showen. mer taggade än två igelgottar





Jo men jag befann mig ju lixom på leveration station igår då!

Du som undrar om SKJOOORTAN! Den är ifrån GinaTricot!




Kommentarer
Postat av: Madde

vilekn gina då ???

2010-04-26 @ 21:05:50
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0