Försök hänga med!

De lite svårt att komminisera med varann på fyllan på krogen mitt på dansgolvet..därför smsar man.
Såhär såg mina sms med Matilda ut igår kväll. Säg till om ni hänger med?

Matilda: Vart är du? Du måste hämta nyckel om du ska sova hos mig för jag har gett dig fel nyckel.
Rosanna: Jag ärpå amba
Matilda: men du har fel nyckel så du kan inte sova hos mig om du inte kommer och hämtar den!
Rosanna: Det är lungt jag är med min syrra
Matilda: Ja men förstår du vad jag skriver, jag ska dra nu och jag ska inte hem så du kommer inte komma in till mig.
Rosanna: Jo jag har nyckel.
Matilda: Men fattar du ingenting du har ju fel nyckel.
Rosanna: Skit i mig jag klarar mig
Rosanna: Skit i mig jag vet inte
Matilda: jag kommer med dina saker imorgon
Rosanna: Wiieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0